Muusikaline kujundus mängib olulist rolli. Heli määrab väga palju, kuidas tarbija suhtub tootesse ja teenusesse. Seega on oluline teha audio-brändingut ehk luua muusika, häälte ja heliefektide kombinatsioon, mille järgi tarbijad Teie toodet või teenust seostavad. Ja seda on võimalik kasutada nii tele– ja raadioreklaamides, aga ka internetis.

Tihti seostatakse audio-brändingut audiologoga (logokõll). Pigem on tegemist heli identiteediga, mis kõlab kogu reklaami vältel peegeldades brändi emotsionaalseid väärtusi.

Audio-brändingu plussid

  • võimaldab kommunikeerida brändi ka siis, kui tarbija tähelepanu on mujal, toimib alateadvuslikult
  • mõjutab meid nii ratsionaalselt kui ka emotsionaalselt (heli jõuab mõlema ajupoolkerani)
  • võimaldab väga hästi edastada brändi emotsionaalseid väärtusi
  • mõjutab inimeste tajumist, kujundab brändiga seostatavaid assotsiatsioone
  • suurendab brändide silmapaistvust reklaamimüra taustal