Audiologo

Audiologo (logokõll) aetakse sageli segamini audio-brändinguga. Audiologo puhul on põhimõtteliselt tegemist visuaalse logo ekvivalendiga, mida on hea kasutada raadio- ja telereklaamide lõpus.

Helilise kujunduse olulisust ei tasu alahinnata. Nii nagu Te ei vaheta oma firma visuaalset logo iga kuu, ei tohiks teha seda ka audiologoga. Kui Teile mõne aja pärast firma logokõll ei meeldi ja asute uut tellima uurige, kuidas mõjutab praegune “kõll” Teie tarbijaid. Mõned firmad vahetavad oma audiologo liiga tihti, mistõttu ei teki tarbijal seost toote või teenusega. Sihipärane ja järjekindel kasutamine tagab parema tulemuse!

Kui Te siiski otsustate mõne aja pärast audiologo muuta, laske seda teha ainult natukene, säilitades põhilised jooned. See võimaldab Teil suurendada kontakte tarbijaga, kuna tarbija tuvastab konkreetse toote või teenuse helitausta järgi.