SMS-turundus võib kõlada vanamoeliselt, kuid on ka praegusel ajal üks parimaid võimalusi inimesele taskusse pugemiseks. Seda enam, et kuigi nutitelefonide osakaal järjest kasvab on tekstisõnumite funktsioon ka nendel olemas. Lisaks ei pea SMS-i kättesaamiseks telefon olema internetivõrku lülitatud.

Mobiiliturundus on efektiivne kuna telefon on meiega alati kaasas ja enamasti loetakse SMS-teated kiirelt läbi. Statistika järgi avab 90% SMS-i saajatest selle 3 minuti jooksul. Kuna tekstisõnumid on piiratud ka maksimaalsete tähemärkidega jõuab igaüks selle ka kiirelt läbi lugeda.

Mida ja millal saata?

SMS-i saatmine on üsnagi kulukas, kuna maksta tuleb iga saadetud tekstisõnumi eest. Samas on see nii mõneski situatsioonis ainus võimalus info edastamiseks. Tekstisõnumiga võikski pigem edastada ajakriitilist infot. Näiteks üritusel osalejatele info muutumisest, eeltellitud toote poodi kohalejõudmise info, viimase hetke allahindlus vmt.

Kui kampaania infot edastades sõnumi saatmine ajastada hetkele, kui enamik kliente poes liigub võib see müügile kaasa aidata väga korralikult. Mõningatel andmetel on 66,6% sõnumisaajatest selle tulemusel teinud ostu.

Kuigi head numbrid võivad tekitada tahtmist saata SMS-e tihedalt tuleks saatmist võtta ettevaatlikult. Enamasti suhtuvad SMS-i saajad sellese isiklikumalt ja soovimatu sisuga sõnumid või liiga tihti saabuvad teated võivad brändile negatiivselt mõjuda.

Tahate ka proovida

Teenusepakkujaid on turul mitmeid. Meie koostööpartnerid on SMSjazz ja SMSPM. Kui omal nimekiri juba olemas saate lihtsamate postitustega tõenäoliselt ise hakkama. Kui jääte hätta, vajate ideid kampaaniate jaoks või soovite luua mõnda automaatset tevitussüsteemi vm siis võtke ühendust. Mõtleme kaasa ja leiame lahendused!