Et otsimootorites hästi nähtav olla, tuleb veebileht vastavalt optimeerida. Korralikud sisuhaldustarkvarad teevad suures osas selle töö juba Teie eest ära. Seda siiski mitte alati või mitte kõik. Väga hea SEO-optimeeritus on näiteks WordPressil.

Kõik otsimootorid kasutavad erinevaid algoritme ja seetõttu pole 100%’list eduvalemit olemas. Põhilised asjad peaksid siiski enam-vähem kattuma.

Kuna internet tegeleb Teie äri turundamisega 24h on oluline, et Te leitavad oleksite. Kindlaks on tehtud, et Google puhul vaadatakse teistest tulemustest enim kahte esimest, misjärel inimese tähelepanu juba hajub.

Seega on oluline olla esimesel lehel ja mida kõrgemal seda parem. Sinna saamine ei pruugi aga kergelt tulla. Kui kerge või raske on esimeste positsioonide saavutamine otsimootorite tulemustes, määrab konkurentsi tase. Teinekord on mõistlikum keskenduda nõrgema konkurentsiga märksõnadele, et saavutada parim tulemus investeeringu kohta.

Igal juhul on optimeerimise juures väga palju erinevaid nüansse. Täielikult perfektset lehte, mis jääb alatiseks Google otsingutulemustes esimeseks, ei tee keegi. Otsingumootorite algoritmid muutuvad ning arenevad. See tähendab omakorda ka pidevat veebilehe sisu muutmist. Ka Teie konkurendid ei maga ja proovivad paremaid tulemusi saavutada, mistõttu (nagu ka muidu turundades) tuleb ka internetis pidevalt tööd teha.

Kuidas teha?

Kui Te alles alustate või on väikefirma, kus turunduseelarve ei võimalda teenust tellida otsige õpetusi internetist. Leiate väga palju materjale otsimootorite optimeerimise kohta ning saate seda ise katsetada. Paremate tulemusteni jõudmiseks on parim viis testida, testida ja veel kord testida. Ainult nii saate teada, mis töötab ja mis mitte.

Kui vajate nõu või soovite, et meie Teie veebilehte optimeerime võtke ühendust.