Sotsiaalmeedia vorme on erinevaid. Fännileht Facebook’is, säutsud Twitter’is, videod YouTube’is ja Vimeo‘s, aga ka erinevad blogid, foorumid jms.

Need kohad põhinevad inimeste suhtlus- ja väljendusvajadusel ning annavad Teile võimaluse suhteid arendada. Kindlasti pole nende näol aga tegemist kohaga, kus oma reklaamtekste levitada.

Sotsiaalmeedia abil on Teil võimalik üsna kiirelt ja lihtsalt saada teada, mida kliendid Teie tootest või teenusest arvavad. Oluline on leida õige koht, kus arvamust küsida.

Praegusel hetkel on populaarsemad Facebook ja Twitter. Samas, kui Te müüte näiteks koerakuute, oleks mõistlik esialgu pilk mõnesse spetsiaalsesse foorumisse suunata, mitte tormata kohe Twitterisse säutsuma.

Turundamine sotsiaalses meedias on tihti üsnagi odav. Fännilehe pidamise kulud võivad olla vaid kulud Teie tööajale. See võib võtta 10 minutit, aga ka terve päeva. Samas võib kulu olla suurem, kui näiteks on vaja klienditeenindust pakkuda läbi sotsiaalmeedia. Oluline on siin eesmärkide seadmine ja aja planeerimine. Kui tunnete, et ise päris ei oska või aega pole võtke meiega ühendust ning teeme koos.

Reklaam sotsiaalmeedias

Sotsiaalmeedias on ka reklaamipinnad, mis kuuluvad täna ühtede kuluefektiivsemate hulka Eestis. Facebookis on võimalik ka väga täpselt sihtrühma sihtida, mida teistes portaalides pole võimalik teha.
Näiteks saate, te pakkuda inimese sünnipäeval talle mõne eriti hea pakkumise või hoopis 25-35 aastastele naistele, kes on just kihlunud, pakkuda pulma planeerimist.

Kui vähegi teemat uurida ja soov katsetada, on see jõukohane kõigile. Kui hätta jääte saame Teid aidata nii sotsiaalse meedia planeerimisel, sisu loomisel või kampaaniate läbiviimisel. Samuti võime enda kanda võtta hooldustööd, uuendamised jms

Facebooki kampaaniad

Facebookis on võimalik korraldada mitmeid kampaaniad. Levinuim on pildireklaam (jaga&võida), mis tegelikult pole Facebooki reeglitega lubatud. Seega kui soov legaalselt kampaaniat korraldada peaks eelistama rakendusepõhist vormi.

Rakenduse loomine on ajakulukam ja kallim, kuid samas annab võimaluse kasutajatelt andmeid (e-post, mobiil jm) koguda ning neid andmebaasi talletada. Hiljem saab juba seda andmebaasi kasutada järelmüügi tegemiseks.

Näide tehtud rakendusest: