Telereklaami tootmine ja eetriaja ostmine võib kujuneda üsnagi kulukas ja seega paljudele üle jõu käivaks. Kulust hoolimata on sellel reklaamivormil palju eeliseid. Telereklaami kaudu on võimalik tuua sihtgrupis välja emotsioonid. Telereklaam jõuab kliendini kuulmis- ja nägemismeele kaudu.

Telereklaami on võimalik kindlale sihtgrupile näidata. Tuleb vaid õige koht ja aeg telekanalites leida. Audiovisuaalset reklaami on võimalik näidata ka firma veebilehel või levitada sotsiaalmeedias.

Kuidas planeerida?

Telereklaami ei ole võluvits, mis igal juhul Teie toote/teenuse müüginumbrit üles viib. Televisioonis on reklaam pigem pikatoimeline, kuid ka pika mõjufaktoriga. Eduka reklaami alus on kampaania täpne planeerimine ning läbimõtlemine.

Telereklaami puhul on oluline ka näitamiste arv. Seega tasub planeerides arvutada välja, kui palju on võimalik raha ka reklaami levitamisse suunata. Suure tulemuslikkuse tagab vähemalt kolm ekraniseerimist vaataja kohta.

Telereklaami puhul tasub rõhku pöörata ka kunstilisele ja tehnilisele kvaliteedile. Enamasti soovitakse telereklaamiga mingit emotsiooni tekitada, mistõttu peab reklaam ka piisava pikkusega olema, et vaataja jõuaks sellesse sisse elada. Suured brändid ei tee enamasti alla 1 minuti pikkuseid reklaame.

Kui kõik numbrit kokku liita võib telereklaam üsna kulukaks kujuneda. Siiski ei tasu karta, et reklaamiraha on mahavisatud. Telekanalid teavad üsna täpselt saadete sihtgruppe ja seetõttu on reklaami võimalik täpselt sihtgrupini juhtida. Kui kanaliga hea kokkulepe saada ning õige ja meeldejääva ideega teleklipp õigesse programmi paigutada, siis võib see Teie ettevõttele korraliku tõuke anda.

Hind

Reklaami hind mõjutavad väga mitmed tegurid seega ühte baashinda ei ole olemas. Täpse hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust! Kirjeldage võimalikult täpselt, mida soovite reklaamiga saavutada ning milline on Teie nägemus reklaamist.

Näiteid töödest