E-mail on suurepärane võimalus edastada sobivale sihtgrupile soovitud informatsiooni, tehes seda kiirelt ja odavalt. E-maili populaarsus on kasvanud väga kiiresti. Põhjuseks lihtsus ja praktilisus. Mitmes riigis saadetakse e-kirju rohkem, kui tavaposti.

Olgugi, et firma veebilehed võivad sisaldada kasulikku informatsiooni ja erinevat infot pakkumistest hakkab üha enam ettevõtteid kasutama lisaks ka e-maili turundust. E-maili turundus annab Teie firmale efektiivsed vahendid oma klientidega suhtlemiseks.

Suurimaks plussiks, mida e-mail pakub, on paindlikkus. Ei tasu lootma jääda, et klient satub lugema veebilehele üles pandud sooduspakkumist. Palju kindlam ja kiirem võimalus on teatada talle sellest e-mailiga. Hea võimalus on e-maili teel koguda ka tagasisidet.

E-maili turunduses on erinevaid valdkondi, kuidas infot edastada. Võimalus saata klientidele igakuist (või nädalast) uudiskirja, müügipakkumist, ülevaadet oma firma käekäigust või uute toodete infot. Samuti saab edukalt käivitada ka automaatseid e-kursuseid.
Oluline on siiski meeles pidada, et on teatud reeglid ja head tavad, mida peaksid järgima.

Ära kunagi saada rämpsposti ehk “tellimata” e-kirju. Kasuta kindlasti loa-põhist turundust. See on tunduvalt edukam suurendamaks oma müüki ning tugevdamaks suhteid klientidega, kui lihtsalt spämmida.

Postiloendid

Oma postiloend tähendab võimalust pidevalt rääkida oma klientidega, õppida neid ja nende probleeme tundma ning lahendusi pakkuma.

Kaks olulist asja e-maili turundamise juures on õige ajastus ja pealkiri. Regulaarsete postituste puhul on mõistlik jälgida, et seda tehtaks alati samal päeval ja ajal. Sellisel juhul hakkavad uudiskirja tellijad e-maili ootama ning see suurendab saadetava materjali tähelepanu ja vastuvõtlikkust.
Vahemärkusena olgu ära märgitud, et erinevad testid on näidanud, et kõige parem päev uudiskirja saatmiseks on teisipäev.

Tellijate hulga sälitamiseks ja kasvatamiseks pakkuge eeliseid (nt allahindlused vms). Ärge püüdke liitujaid üleskutsega “liitu uudiskirjaga” vms. Pakkuge väärtust, millest Teie sihtgrupp on huvitatud.

Lisage e-maili lõppu kindlasti ka võimalus uudiskirjast loobumiseks. Parem 500 huvitatut, kui 10 000 muiduolijat, kes lihtsalt ei saa Teie postiloendist välja.

Kuidas kirju saata?

Ärge tehke oma meiliturundust läbi Gmaili, Hotmaili vmt, kasutades bcc: rida. Kasutage saatmiseks meiliturunduse tarkvara, millel on mitmeid eeliseid:

  • võimalus saata kujundatud kirju, mis on head silmale vaadata,
  • mõõta, kes millal kirja kätte sai, mis linkidele klikkis,
  • automatiseerida kirju ehk näiteks teha e-kursuse,
  • turvalisus – nimekirja hoitakse kaitstult,
  • testida pealkirju saates pooltele ühe pealkirjaga ning pooltele teisega ning näha, kumba avatakse rohkem,
  • lisada automaatselt listis lahkumise link

Meie soovitame kasutada veebipõhist tarkvarateenust, kuna suurematel veebipõhistel tarkvaradel on kokkulepped meiliteenuste pakkujatega ning seetõttu lähevad nende kirjad paremini kohale. Teie enda serveris oleval tarkvaral seda ei ole ning on oht, et kirjad ei pruugi kohale jõuda.

Hind

Soovitame kodumaistest teenusepakkujatest Sendsmaily’t. See on usaldusväärne, turvaline ning soodne. Iga kuu saate tasuta välja saata kuni 1000 kirja! Kui mahud suuremad on võimalus valida kas kuumaksuga pakett või tasuda iga kirja eest eraldi, just siis kui vaja.

Välismaistest pakkujatest on hea MailChimp. Tasuta võimalus saata kuni 12000 kirja kuus, kui listi suurus jääb alla 2000 liituja.

Kui tekkis küsimusi või vajate abi näiteks Sendsmaily või Mailchimpi seadistamisel võtke meiega ühendust.

Lisalugemist: E-mail on jätkusuutlik

Rohkem e-maili turundusest: Uudiskiri.eu

Näide tehtud uudiskirjast