Sotsiaalmeedia võrgustikud põhinevad inimeste suhtlus- ja väljendusvajadusel ning annavad Teile võimaluse suhteid arendada.

Üsna kiirelt ja lihtsalt on võimalik teada saada tagasisidet toodete/teenuste kohta. Oluline on leida õige koht, kus arvamust küsida.

Tuntumad ja populaarsemad (suuremad) kohad on Facebook, Twitter, YouTube. Samas, kui Te müüte näiteks koerakuute, oleks mõistlik esialgu pilk mõnesse spetsiaalsesse foorumisse suunata, mitte tormata kohe Twitterisse säutsuma.

Internetiturundus on tihti üsnagi odav. Näiteks fännilehe pidamise kulud võivad olla vaid kulud Teie tööajale. See võib võtta 10 minutit, aga ka terve päeva. Kui soov sotsiaalvõrgustiku kaudu klienditeenindust pakkuda on vaja juba eraldi töötajat, mis enam nii soodne pole. Oluline on siin eesmärkide seadmine ja aja planeerimine.

Reklaam internetis

Facebooki ja Google reklaamipinnad kuuluvad täna ühtede kuluefektiivsemate hulka Eestis. Facebookis on võimalik ka väga täpselt sihtrühma sihtida, mida mõnes populaarses portaalis pole võimalik teha.
Saate näiteks pakkuda inimese sünnipäeval talle mõne eriti hea pakkumise või hoopis 25-35 aastastele naistele, kes on just kihlunud, pakkuda pulma planeerimist.

Kui vähegi teemat uurida ja soov katsetada, on see jõukohane kõigile ning alati ei pea agentuuri palkama. Kui aga tunnete, et ise päris ei oska või aega pole võtke meiega ühendust ning teeme koos. Analüüsime ning loome strateegia, mille põhjal tegutseme tulemuse saavutamiseks erinevates internetikanalites.

Meie kompetents: