Internetiturundus ja sotsiaalmeedia
Internetiturundus on tänapäeva turunduse üks olulisemaid komponente, et saada omale kliente ilma suuremate kampaaniateta. Lisaks annab internetiturundus võimaluse leida kliente oma tootele või teenusele üle maailma.
Ettevõtte koduleht
Koduleht ei ole lihtsalt visiitkaart, mida jagada. On oluline mitte alahinnata veebilehe olemasolu tähtsust, kuna see mõjutab teie ettevõtet ja brändi väga suurelt. Veebileht on digiturunduse ankur. Kui sul korralik veebileht puudub on ka ülejäänud internetiturundust väga keeruline teostada. Loe lähemalt kuidas kodulehte valmistada.
SEO teenus – kodulehe optimeerimine
Veebilehe nähtavuse parandamine otsingumootorite jaoks – see ongi SEO ehk otsimootoritele optimeerimine. Internet tegeleb sinu äri turundamisega 24h seega on oluline, et oleksid seal nähtav ja leitav. Loe lähemalt kodulehe optimeerimisest.
Sotsiaalmeedia turundus
Sotsiaalmeedia on turundajate jaoks muutunud väga väärtuslikuks kanaliks klientidega saamiseks ja nendega suhtlemiseks. Sotsiaalmeedia haldamine nõuab pidevat kursis olemist erinevate trendidega ja platvormide uuenevate funktsionaalsustega. Loe lähemalt sotsiaalmeedia turundusest.
Reklaam internetis – Facebook ja Google Ads
Oma toote/teenuse müügi kasvatamiseks on enamasti kõige kuluefektiivsem kasutada Facebooki või Google reklaame. Nende keskkondade kasuks räägib ka hea mõõdetavus. Kampaaniat analüüsides saab kiirelt teha muudatusi näiteks reklaami sõnastuses, mida mõne teise reklaamitüübi puhul teha ei saa. Loe lähemalt Facebooki ja Google reklaamist.