Helid saadavad meid pea kõikjal. Kuigi võib tunduda, et vahet pole, mis muusika mängib siis tegelikult on sellel väga oluline osa. Muusika elemendid – tempo, harmoonia, helikõrgus jm – mõjutavad inimest nii füüsiliselt, vaimselt kui ka sotsiaalselt

Hea muusika loob mõnusa meeleolu, mis pikendab ka klientide viibimist sinu äripinnal. Olgu selleks siis pood, söögikoht või ooteruum. Uuringute järgi mõjutab taustamuusika 75% klientide meeleolu. Seetõttu on mõistlik muusika valida läbimõeldult.

Enamasti tellitakse firmale visuaalne identiteet (CVI), kuid muusikale seal ei mõelda. Samas saab väga edukalt läbi helikeele kujundada ettevõtte nägu.

Audio-bränding

Ettevõtte audio-bränding on helilogo, kus muusika, häälte ja heliefektide kombinatsiooni kooskõlas hakkavad tarbijad sinu pakutavat toodet või teenust seostama.

Tihti seostatakse audio-brändingut audiologoga (logokõll). Audiologo puhul on tegemist visuaalse logo ekvivalendiga, mida on hea kasutada raadio- ja videoreklaamide lõpus. Audio-bränding on aga heli identiteet, mis kõlab kogu reklaami vältel peegeldades brändi emotsionaalseid väärtusi.

Audio-brändingu plussid

  • võimaldab kommunikeerida brändi ka siis, kui tarbija tähelepanu on mujal, toimib alateadvuslikult
  • mõjutab meid nii ratsionaalselt kui ka emotsionaalselt (heli jõuab mõlema ajupoolkerani)
  • võimaldab väga hästi edastada brändi emotsionaalseid väärtusi
  • mõjutab inimeste tajumist, kujundab brändiga seostatavaid assotsiatsioone
  • suurendab brändide silmapaistvust reklaamimüra taustal

Meie kompetents:

  • taskuhäälingute tootmine (podcast)
  • taustamuusika playlistide koostamine
  • reklaamklipid / raadioreklaam
  • audiologo ja audio-bränding
  • originaalmuusika loomine
  • helisalvestus

Vajad abi? Võta meiega ühendust ning vaatame kuidas sinu ettevõtte helikeel võiks kõlada