Raadioreklaam on väga populaarne just seetõttu, et on efektiivne, kuid samas odavam kui telereklaam. Raadio kaudu on võimalik tutvustada uut toodet, leida uusi kliente, pakkuda olemasolevatele klientidele lisaväärtust ja saada tagasisidet.

Raadio plussid:

  • regulaarne tegelemine kuulajatega
  • võimalus reklaamida läbi mängude, loteriide jms
  • raadio on aastate jooksul end tõestanud ja konkurentsi säilitanud
  • võimalus tabada hästi oma toote sihtgruppi
  • sobib edukalt reklaami meeldetuletamiseks
  • levib kohtades, kuhu teised meediad ei levi
  • mängib kodus, tööl, autos, suvilas, kohvikus, pubides, teenindusettevõtetes jm

Peale raadioreklaami kuulmist suudab kolm inimest neljast meenutada toodet/teenust, kui ta on näinud seda varasemalt visuaalselt (televiisoris, internetis, trükis). Kui varem pole nähtud luuakse ikkagi oma peas kujutuspilt tootest/teenusest.

Raadio ja visuaalne pilt saavad koostöös tekitada sünergia, mis mõjutab maksimaalselt tarbijat. Raadio saab hoida toodet tarbija mälus alati esikohal ja olla õigel ajal inimese juures: just siis, kui ta teeb oma mõttes ostuotsuse.

Mitte ainult 20-sekundiline klipp

Raadioreklaam ei ole piiratud üksnes raadioklipi edastusega. Raadiod pakuvad väga erinevaid lahendusi – raadiomängud, toetuspaketid, saatetoetused, erilahendused.

Raadios on võimalik ilmateate toetus, täistunni toetus, spordiuudiste toetus, liiklust kajastavad rubriigid, erakuulutuste rubriikide toetuspaketid, edetabelid, populaarsed tantsuõhtud, kuulajamängude toetused, soodsad nädalavahetuse paketid jne.

Kasutage raadioklippe koos teiste reklaamikanalitega

Ainult raadioreklaamiga soovitud tulemuste saavutamine enamasti ei õnnestu. Kui sinna juurde lisada aga ka visuaalne meediakanal on tulemused saavutatavad. Uuringute järgi suudab 75% inimestest raadioreklaami kuulates meenutada teleklipis nähtut. Kui erinevad reklaamimeediumid omavahel siduda tekib kuulajal tuttav tunne ja ostuprotsess võib tulla kiiremini kui ainult veebibänneriga. Seega toetava kanalina on raadio kindlasti meediakampaanias olulisel kohal.

Raadioklipi puhul on kõige tähtsam järjepidevus – sama muusika, sama hääl, sama kõll. Olulisem kui kuulsa näitleja hääle kasutamine on alati sama hääle kasutamine. Raadioreklaami ei tasu alahinnata! Suurbritannias on raadioklipi ROI (investeeringutasuvus) telereklaami järel teisel kohal, edestades nii trüki-, online- kui välimeediat.

Hind

Raadioreklaami hinna määravad mitmed tegurid. Lihtsama ühehäälse reklaamklipi/teadaande salvestamine algab 90 eurost. Kui aga soov kasutada näiteks tuntud näitlejaid tuleks arvestada juba suurema summaga.

Reklaamides kasutame litsentseeritud produktsioonimuusikat. Meil on tänaseks üle 43 erineva muusikakogu rohkem kui 2411 albumiga, kust leiame kindlasti sobiva helitausta Teie reklaami jaoks. Vajadusel võime luua ka originaalmuusika, mis seostub ainult Teie brändiga.

Täpsema info saamiseks võtke ühendust!