Meediareklaamiturg tegi mullu jõulise kasvu

Eesti meediareklaamiturg kasvas eelmisel aastal võrreldes tunamullusega kaks korda kiiremini ehk kolm protsenti, selgub Kantar Emori värskest uuringust.

Sotsiaalmeedia vähendab õlle tarbimist

Suured õlletootjad seisavad paljudes maailma riikides tõsise väljakutse ees, sest noored ei joo enam nii palju kui varasemad põlvkonnad, üllataval…

Kõige rohkem kasutatakse nutitelefoni sõnumite saatmiseks

Nutitelefon on paljude inimeste jaoks igapäevane lahutamatu kaaslane. Hilja õhtul sõnumite saatmine ning hommikul ärgates esimese asjana telefoni haaramine on nii mõnegi jaoks juba rutiinne käitumine.

Mõnusaim tunne jääb raamatupoest

Pidevalt kauplustes käies tekib meil nii häid kui halbu emotsioone, ent kust lahkub kunde kõige rõõmsamana? Kantar Emori värskest uuringust selgub, et mõnusaim tunne jääb raamatupoest.

Mõned nipid, kuidas oma e-pood kiiresti tuntuks teha

E-poode tekib nagu seeni pärast vihma ja igasse e-poodi päkapikud jõulukinke ostma ei jõua, sest keegi ei teagi, et need olemas on.

M-kaubandus astub e-kaubanduse kandadele

Rahvusvaheline uuring eurooplaste ja eestlaste e-poodlemise harjumuste kohta tuvastas, et mobiilseadmetest tehtud ostude hulk hakkab peagi ületama arvutitest tehtud ostude hulka ning noorte eestlaste puhul tehakse lausa 68% ostudest nutiseadmete abil.

Kui 4.99 on parem kui 5.00

Inimesed seisavad pidevalt silmitsi tähtsate ja vähem tähtsate otsustega. Sageli peab otsustama kiirelt, mistõttu põhjaliku kaalutlemise asemel sünnib otsus intuitiivselt. Kuigi paljudes olukordades on säärane otsustusviis mõistlikum kui aeglane ja põhjalik kaalutlemine, annab see ka võimaluse inimestega manipuleerida. Üks selline võte on täisarvulisest hinnast napilt madalama hinna kasutamine.

Eestlased nuhivad agaralt oma lähedaste telefonides

Küsitlusfirma Norstat viis Eestis läbi küsitluse, mille kohaselt on 23 protsendil eestlastest telefonis materjali, mida nad oma lähikondsete eest varjavad ning 18 protsenti on oma kaaslase telefonis nuhkinud.

Eesti noored ei usu alkoholireklaami mõjusse

Ettevõtluskõrgkoolis Mainor kaitstud lõputöös leiti, et noored eestimaalased ei tunne, et alkoholireklaam neid mõjutaks. Valikuid määravad brändi tuntus ja alkoholi hind.

Kuidas uudistemeres meedia tähelepanu võita

Turundus, reklaam, hea koduleht ja esindatus sotsiaalmeedias on suures osas alles algus, kui vaja hakata uudistemeres meedia tähelepanu võitma.

Eestlased tellivad veebipoodidest elektroonikaseadmeid ja ilutooteid

Eestimaalased tellivad internetist füüsilistest kaupadest kõige enam tehnika- ja ilutooteid, näitab hiljuti DPD tellimusel Kantar TNSi läbiviidud uuring e-poodlemisest.

Muusika tarbimisviisid Eestis on muutumises

Music Estonia ja juhtivate rahvusvaheliste plaadifirmade poolt tellitud ning Kantar Emori poolt läbi viidud esimesest Eesti elanikkonna muusikakuulamise harjumuste uuringust selgub, et Eesti tarbijad on voogesituste võimalusi alles avastamas.

© 2018 Digi- ja sisuturunduslahendused | Robot Meedia.