Suurejoonelised jalgpallivõistlused toovad alati kokku hulgaliselt jalgpallifänne, kes elavad kaasa oma lemmikmeeskondadele. Põnevuse veelgi suurendamiseks pakkusime jalgpallisõpradele midagi erakordset –…
Aitasime korraldada Rotermanni väljakul koostöös Coca-Colaga jõuluturgu.
Eesmärk oli pakkuda midagi teistsugust. Tegime seda läbi eriilmeliste putkade ja teistsuguste toiduvalikute poolest.
Terve suve vältel sukeldusime Schweppes’i maailma, viies läbi ainulaadseid degustatsioone, kus toode sai osaks loomingulisest kokteilikunstist.
Juuli alguses toimus USA Tallinna saatkonna kutsel Ameerika Ühendriikide iseseisvuspäeva puhul pidulik vastuvõtt, kus oli kohal palju tuntud inimesi.
Tänavu oli huumor olulisel kohal ka Cannes Lions festivalil, kus Grand Prix sai Apple’ i reklaam iPhone’i „unsend message“ funktsioonist.
Reaalsus on see, et ühel armee üksusel on parem varustus kui teistel. Mõne üksuse varustus on päris s..t. Paraadpiltidelt seda ei näe. Nii Eestis kui Ukrainas näen ma ametlikel fotodel alati paremat varustust ja uljamaid mehi, kui päriselus. Seetõttu ei ole üllatav, et meie kaitseliitlasi ühendab lisaks isamaa armastusele ka alatine vajadus nuriseda varustuse pärast.
Kantari ja WFA värske raport Sustainable Marketing 2030 annab huvitavaid andmeid sellest, kuhu on turundus liikumas jätkusuutlikkuse teekonnal ja mis punktis ollakse praegu.
WordPress on maailma kõige populaarsem sisuhaldussüsteem, mis tähendab, et see on ka häkkerite jaoks kõige ihaldatum platvorm, mida rünnata. Nagu igal tehnoloogial, on ka WordPressil turvaprobleeme, mis võivad olla ohtlikud nii veebilehele kui selle külastajatele ning selle eest tuleb oma kodulehte tõhusalt kaitsta.
Juba 6. aastat viis Milos.ee läbi uuringu, et teada saada kuidas, mis eesmärgil ja kui palju Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad.
Sotsiaalmeediaplatvorm TikTok teatas uuest programmist, millega hakatakse reklaamitulu jagama oma kõige edukamate sisuloojatega.
Veebruaris avastatud Wordpressi lisamooduli Updraftplus turvaauk võib ohustada kodulehe andmeid, kuna lubab võõrastel alla laadida tundliku infoga varukoopiaid.
Viimase kuuga on vaadeldud 13 kaubagrupi seas enim kasvanud sisustuskaupade ja mööbli e-ostjaskond, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.