Eestlased nuhivad agaralt oma lähedaste telefonides

Küsitlusfirma Norstat viis Eestis läbi küsitluse, mille kohaselt on 23 protsendil eestlastest telefonis materjali, mida nad oma lähikondsete eest varjavad ning 18 protsenti on oma kaaslase telefonis nuhkinud.

Eesti noored ei usu alkoholireklaami mõjusse

Ettevõtluskõrgkoolis Mainor kaitstud lõputöös leiti, et noored eestimaalased ei tunne, et alkoholireklaam neid mõjutaks. Valikuid määravad brändi tuntus ja alkoholi hind.

Kuidas uudistemeres meedia tähelepanu võita

Turundus, reklaam, hea koduleht ja esindatus sotsiaalmeedias on suures osas alles algus, kui vaja hakata uudistemeres meedia tähelepanu võitma.

Eestlased tellivad veebipoodidest elektroonikaseadmeid ja ilutooteid

Eestimaalased tellivad internetist füüsilistest kaupadest kõige enam tehnika- ja ilutooteid, näitab hiljuti DPD tellimusel Kantar TNSi läbiviidud uuring e-poodlemisest.

Muusika tarbimisviisid Eestis on muutumises

Music Estonia ja juhtivate rahvusvaheliste plaadifirmade poolt tellitud ning Kantar Emori poolt läbi viidud esimesest Eesti elanikkonna muusikakuulamise harjumuste uuringust selgub, et Eesti tarbijad on voogesituste võimalusi alles avastamas.

Lugu mida saab kuulata vaid vihmasaju korral

Rõivastust müüv ettevõte The North Face alustas uue reklaamikampaaniaga, mille raames avaldas USA bänd White Denim Spotify’s loo, mida saab kuulata vaid siis, kui õues sajab vihma.

Eesti kooliõpilased näevad internetis pigem võimalusi kui ohte

Värskest rahvusvahelisest raportist selgub, kuidas Eesti koolide õpilased hindavad internetis peituvaid riske ja võimalusi. Balti- ja Põhjamaade eakaaslastega võrreldes on küll palju sarnasusi, ent mõni näitaja on eesti noorte puhul siiski erinev.

Eurooplaste harjumused internetist kaupade tellimisel

Valdavaks trendiks e-kaubanduse puhul on riigipiiride kadumine ehk kaupade ostmine välisriikide veebilehtedelt, tarbijad peavad oluliseks e-poodide ja tarneteenuse usaldusväärsust.

Kuidas alustada oma videoblogiga?

Video on endiselt tõusev trend, ehkki sedasama räägiti juba viis aastat tagasi. Kuid nüüd on sellel trendil veel rohkem kaalu, sest vaatajad saavad tänu kiirele internetile ja headele veebiserveritele videot mõistiku kvaliteediga ja “hakkimata” vaadata.

Noorsootöö vajab rohkem digilahendusi

Noorte ja noorsootöötajate seas läbi viidud uuring näitab, et digivõimalusi saab ja tuleb rohkem kasutada noorte kaasmiseks noorsootöö tegevustesse ja…

Eestlased kulutavad leibkonna sissetulekust ligi 29% jõuluostudele

Christmas Barometer 2016™ tulemustest selgus, et kõige enam kulutavad jõuluostudele sakslased – 30,58% leibkonna netosissetulekust, kuid kõrgel, kolmandal kohal on eestlased, kelle väljaminekutest moodustab jõulukinkidele kuluv summa lausa 28,66% (571 €).

Nutitelefonide potentsiaal e-ostudel ootab kasutamist

Meediaagentuuri Inspired Universal McCann poolt teistkordselt läbiviidudud e-kaubanduse uuringust Shopline selgub, et eestlased on altid veebi vahendusel tooteid ja teenuseid soetama.

© 2017 Digi- ja sisuturunduse agentuur Robot Meedia.