Viimase kuuga on vaadeldud 13 kaubagrupi seas enim kasvanud sisustuskaupade ja mööbli e-ostjaskond, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Kui veel maikuu uuringuseire järgi oli internetist viimase kuu jooksul oste sooritanud 63 protsenti Eesti elanikest, siis nüüdseks on see langenud kaubanduskeskuste sulgemise eelsele tasemele, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Google lükkab algselt mais välja tulema pidanud Google Page Experience´i uuenduse edasi ajavahemikku juuni keskpaigast augusti lõpuni. Seega on veebilehe omanikel veel natuke aega oma kodulehe otsimootorile sõbralikumaks tegemisega, sest uuendusega kehtivad edasi ka kõik senised põhilised näitajad, mille järgi Google otsingus lehti ettepoole tõstab.
Kui märtsi algul moodustas e-ostjate osakaal kogu kaubagrupi ostjatest enam kui poole viies kaubagrupis, siis aprillis ületab see 50 protsendi piiri juba 9 kaubagrupis, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Alates tänasest on eestlastel võimalik kasutada sotsiaalmeedias kahte uut funktsiooni: Music, mida saab kasutada nii Instagramis kui ka Facebookis ning Instagram Reels – uus viis, kuidas Instagramis luua ning avastada meelelahutuslikke lühivideoid.
On mitmeid müügitehnikaid, mis rõhuvad inimese alateadvusele ja närvisüsteemile, samuti leidub teadusuuringuid, mis räägivad inimpsüühikale mõjuvatest helidest ja värvidest.
Algaegadel nii positiivsena näinud sotsiaalmeedia sisaldab oma globaalse mõju kasvades aina enam inimesi ärritavaid postitusi, ent milline on kõige ebameeldivamate postituste TOP 10?
Juba mõnda aega on Facebook kursil, mis vähendab Facebooki kasutajate seinal äriliste postituste nähtavust. Vaid kümnendik või veelgi vähem sinu firma Facebooki lehe fänne näeb sinu postitusi ja see protsent väheneb järjepidevalt ka tulevikus.
Inimesed on nüüdsel ajal aina enam üle koormatud ja jälitatud kõikvõimalikest reklaamidest ja müügisõnumitest, sestap küsis Kantar TNS, kuidas tabada klienti just sel hetkel, kui ta on reklaamile kõige vastuvõtlikum.
Eesti meediareklaamiturg kasvas eelmisel aastal võrreldes tunamullusega kaks korda kiiremini ehk kolm protsenti, selgub Kantar Emori värskest uuringust.
Suured õlletootjad seisavad paljudes maailma riikides tõsise väljakutse ees, sest noored ei joo enam nii palju kui varasemad põlvkonnad, üllataval kombel mängib õlletarbimise vähenemises oma rolli ka sotsiaalmeedia.
Nutitelefon on paljude inimeste jaoks igapäevane lahutamatu kaaslane. Hilja õhtul sõnumite saatmine ning hommikul ärgates esimese asjana telefoni haaramine on nii mõnegi jaoks juba rutiinne käitumine.