Juba mõnda aega on Facebook kursil, mis vähendab Facebooki kasutajate seinal äriliste postituste nähtavust. Vaid kümnendik või veelgi vähem sinu firma Facebooki lehe fänne näeb sinu postitusi ja see protsent väheneb järjepidevalt ka tulevikus. Üks võimalus on osta tasuline kampaania, kuid ka muul juhul on kasulik teada, millised postitused jõuavad suurema hulga fännideni ja millistele reageeritakse rohkem.
Postitused, millele reageeritakse rohkem, saavad omakorda nähtavamaks rohkemate fännide ajajoonel
Need postitused, millele reageeritakse rohkem ja saavad rohkem meeldimisi või kommentaare, saavad omakorda nähtavamaks rohkemate fännide ajajoonel, sest Facebooki algoritm arvab, et need huvitavad inimesi. Seega peab ka ise teadma, mis paneb inimesi postitustele reageerima. Siin on viis soovitust, mis tavaliselt aitavad.
1. Fotod saavad rohkem meeldimisi kui tekstid
2. Liiga pikk pole nii hea kui lühike (aga lööv) tekst
3. Küsimus paneb reageerima
4. Vaata kella, millal postitad
5. Postita õige sagedusega
Pikemalt saad kõigi punktide kohta lugeda Veebimajutus.ee blogist.
Robot Meedia on Veebimajutus.ee partner. Kirjuta meile ning anname sulle proovimiseks 6 kuud tasuta veebimajutust. Veebimajutus.ee eesmärgiks on pakkuda kvaliteetset täislahendust, teenindades igapäevaselt kokku rohkem kui 25-tuhandet domeeni.
Comments by Robot Meedia