Sisuturundus on võimalus tekitada huvi oma toote/teenuse vastu, luues klientidele väärtust läbi kaasahaarava ja informatiivse sisu.

Sisu on peaaegu igasuguse veebipõhise kliendisuhtluse alus. Alates otsimisest ja avastamisest kuni kaalumise ja konversioonini aitab sisu tarbijatel otsuseid langetada. Sisuturundus aitab brändidel maksimeerida oma investeeringutasuvust sisusse, tagades, et iga osa – olgu see siis blogipostitus, e-kiri, artikkel, infograafik, video või mõni muu formaat – jõuaks kõige vastuvõtlikuma ja asjakohasema vaatajaskonnani.

Hea sisu loomiseks on vaja eesmärki

Eesmärk ei pea olema keeruline. Selleks võib olla müügipäringute saamine, brändi teadlikkuse suurendamine, külastajate saamine läbi otsingumootorite jne

Sinu toote/teenuse sihtgrupp

Sihtrühm on oluline ja see ei saa olla kõik inimesed. Me ei saa panna kõiki inimesi oma toodet/teenust ostma. Tundub ilmselge? Paraku tehakse siin viga ja sihtgrupp määratakse liiga lai.

Et sihtrühma lihtsam määratleda oleks loo persoona ehk kujuteldav inimene, kes esindab sinu ideaalse kliendi ühiseid omadusi. Persoona on üks konkreetne inimene, kellel on sugu, vanus, nägu ja muud omadused.

Sisu tüüp

Valikuid on palju – blogipostitused, videod, podcastid, veebiseminarid, online kursused jm. Valige see, mida teie sihtrühm enim tarbida armastab. Oluline on siin ka mõelda teostamisele. Millised oskused on sinu ettevõttes sees olemas. Mõned on head kaamera ees, teised jällegi meeldivalt kaasava hääletämbriga. Sellest lähtuvalt saab valida ka meediumi – kas teha videoblogi või panustada hoopis taskuhäälingule.

Kindlasti aga soovitame kirjutada blogiartikleid, kuna enamasti otsitakse teavet tänapäeval Google’st siis aitab kirjutatud sisu kaasa ka sinu firma veebilehe otsingumootorites leitavusele.

Sisu levitamine

Ajal kus reklaami on meeletus koguses ja inimestel on tekkinud oskus reklaame vältida on sisuturundus efektiivseim võimalus end nähtavaks teha. Ja mitte ainult nähtavaks vaid näidata ka ettevõtet omaala eksperdina. Lisaks on sisuturunduse mõju suurem ja ka pikaajalisem, kui reklaamikampaanial. Järjepidev sisu tootmine toob kindlasti tulemusi!

Et sinu loodud väärtuslik sisu saaks hakata oma elu elama ja levima orgaaniliselt on tihti mõistlik alguses sellele pisut hoogu juurde anda. Seda saab teha näiteks uudiskirjas, kus kutsud üles liikmeid seda jagama või Facebookis reklaamides. See on hea ja kuluefektiivne võimalus jõuda suure hulga huvilisteni.

Sisu loomine ideest teostuseni

Meie kompetentsi kuulub sisu loomine ideest teostuseni. Paneme paika strateegia ja toodame valitud kanalitesse sisu, mis aitab sinu ärieesmärke täita. Hea sisuloome juures mängivad olulist rolli ka sinu ettevõtte töötajad. Vajadusel koolitame neid, et nad saaksid ise võimalikult palju panustada ja kaasa aidata ettevõtte edukuse tõstmiseks läbi sisuloome.

Vajad abi sisuturunduses? Võta ühendust ning loome üheskoos väärtusliku sisu