Juba 6. aastat viis Milos.ee läbi uuringu, et teada saada kuidas, mis eesmärgil ja kui palju Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad.
Eesti ettevõtted kasutavad endiselt peamiselt Facebooki sotsiaalmeedia kanalina, ning see trend näib jätkuvat ka järgmisel aastal. Üha enam ettevõtteid tegeleb oma sotsiaalmeedia sisu ja reklaamide loomisega ise, mis on vastupidine varasematele aastatele. Samuti on vähenenud eraldi turundusega tegelevate töötajate arv ettevõtetes.
Suur osa ettevõtteid ei planeeri oma sotsiaalmeedia sisu ja reklaame ette, kuid samas on haldusele kuluv aeg vähenenud. Kuigi influencerite kasutamine turunduses on langenud, on samal ajal tõusnud neile makstavad tasud.
Turundusega tegeleva eraldi inimese olemasolu ettevõtetes on veidi vähenenud võrreldes eelmise aastaga, kuid suurem osa ettevõtetest tegeleb reklaamide loomisega ise. Samuti haldavad enamus ettevõtteid oma sotsiaalmeediat ise, kuigi on näha väikest langust väljast tellitud halduse osas.
Tundub, et ettevõtted on hakanud rohkem panustama sotsiaalmeediaturunduse oskuste omandamisse ja usuvad, et autentne ja ettevõtte sees töötav inimene suudab luua tugevama sideme sihtrühmaga ning suhelda otsemalt ja efektiivsemalt. Uuringutulemused võivad olla seotud ka majanduskeskkonna keerukustega, nagu sõda, mis võib mõjutada ettevõtete turundusstrateegiaid ja ressursse.
Loe lähemalt Milos.ee lehelt
Comments by Robot Meedia