Sotsiaalmeedia on turundajate jaoks muutunud väga väärtuslikuks kanaliks klientide saamiseks ja nendega suhtlemiseks. Sotsiaalmeedia haldamine nõuab pidevat kursis olemist erinevate trendidega ja platvormide uuenevate funktsionaalsustega.

Järjest rohkem viibivad inimesed sotsiaalmeedias ja seda suurem on turundajate väljakutse, kuidas hoida publikut kaasatuna? Ammu enam ei piisa lihtsalt kohal olemisest. Reaalsus on teine. Hea sotsiaalmeedia turundus nõuab planeerimist ja pühendumist.

Sotsiaalmeediat saab kasutada müügiks, kuid ole ettevaatlik! Tegemist on siiski kanalitega, kus inimesed lahutavad meelt, suhtlevad teiste inimestega. Nad ei otsi kedagi, kellelt osta. Seega peaks ka sinu eesmärk olema suhtluse algatamine, väärt sisu jagamine.

Sotsiaalmeedia turundus on osa sisuturundusest. Suurepärane sisu on see, mida inimesed tahavad jagada, mille üle nad tahavad arutada. Sotsiaalmeedia turunduse põhifookuses peakski olema sinu brändi ümber kogukonna ehitamine. Nemad omakorda aitavad sinu brändi sõnumit levitamiseks, mis suurendab omakorda ulatust.

Sotsiaalmeedias turundamine võib olla sinu kõige võimsam turundustööriist usalduse ja autoriteedi loomiseks.

Sotsiaalmeedia kanalid

Vaatlema järnevalt mõningaid kanaleid, kus saaksid oma brändiga tegevust alustada.

Facebook

Number üks sotsiaalmeedia kanal maailmas. Facebookis on sinu ettevõtte peamiseks kohas ettevõtte leht. Facebookis saab ka väga head tulemuspõhist reklaami teha. Facebookis olemine aitab kindlasti sinu brändi nähtavust suurendada.

YouTube

Algselt ei peetud seda sotsiaalseks võrgustikuks. Youtube’i praegused funktsioonid võimaldavad loojatel ja inimestel suhelda.

Tänaseks on YouTube Eesti populaarseim bränd, maailma tähtsaim videokeskkond, tähtsuselt teine otsingumootor ning sotsiaalmeediaplatvorm, mida külastab rohkem inimesi kui Facebooki.

Instagram

Instagram kuulub Facebookile ja on kiiresti kasvanud. See on platvorm, mis on loodud visuaalse sisu levitamiseks. Selles saate jagada pilte ja videosid jninga kasutadas hashtage leviulatust suurendada.

LinkedIn

Professionaalidele mõeldud sotsiaalne võrgustik, mis on suunatud ärimaailmale ja ärile. See on suurepärane võimalus ärisuhete loomiseks.

Väga soovitatav, kui sinu sihtrühmaks on B2B (ärilt ärile).

Twitter

Põhiliselt kasutatakse Twitterit uudiste ja kiirete sõnumite levitamiseks.

TikTok

TikTok on nutitelefonidele mõeldud mobiilsiderakendus. TikTok on sotsiaalvõrgustik, mille noored on väga hästi vastu võtnud. Seetõttu on ettevõtetel just noortele suunatud eksklusiivset sisu sellel platvormil hea pakkuda.

Teha ise või osta sisse?

Kui on aega ja pealehakkamist siis võib esimesed katsetused teha ise. Kindlasti ei ole vaja olla kõigis eelmainitud sotsiaalmeedia kanalites olemas. Oluline on paika panna strateegia ja sihtgrupp ning siis saab juba valida sobivad kanalid välja.

Saad meilt abi:

  • sotsiaalmeedia strateegia loomine ja elluviimine
  • sisuloome (tekstid, fotod, videod jm)
  • suunamudijatega koostöö (influencer marketing)
  • loovlahendused kampaaniateks
  • sotsiaalmeedia kontode loomine ja haldus

Vajad abi? Võta meiega ühendust ning vaatame, mis seisus sinu ettevõtte sotsiaalmeedia kanalid on