Sotsiaalmeedia on turundajate jaoks muutunud väga väärtuslikuks kanaliks klientide saamiseks ja nendega suhtlemiseks. Sotsiaalmeedia haldamine nõuab pidevat kursis olemist erinevate trendidega ja platvormide uuenevate funktsionaalsustega.

Järjest rohkem viibivad inimesed sotsiaalmeedias ja seda suurem on turundajate väljakutse, kuidas hoida publikut kaasatuna? Ammu enam ei piisa lihtsalt kohal olemisest. Reaalsus on teine. Hea sotsiaalmeedia turundus nõuab planeerimist ja pühendumist.

Sotsiaalmeedia on loodud inimestega suhtlemiseks. See müügipakkumiste tahvel, kus suurema pinna ostja rohkem tähelepanu saab. Jah, sotsiaalmeedias saab teha reklaami, kuid põhiline mõte peaks olema siiski suhtluse algatamine ja seda saab teha väärt sisu luues.

Sotsiaalmeedia turundus on osa sisuturundusest. Suurepärane sisu on see, mida inimesed tahavad jagada, mille üle nad tahavad arutada. 

Kokkuvõttes võib sotsiaalmeedias turundamine olla teie kõige võimsam turundustööriist usalduse ja autoriteedi loomiseks. See aitab kindlasti kaasa ka äri kasvatamisele.

Teha ise või osta sisse?

Kui on aega ja pealehakkamist siis võib esimesed katsetused teha ise. Oluline on paika panna strateegia – sihtgrupp, kanalid, mõõdikud. Seejärel on võimalik ka tulemust mõõta. Kui mõni asi ei toimi ootuspäraselt võib abi küsida digiagentuurilt.

Saad meilt abi:

  • sotsiaalmeedia strateegia loomine ja elluviimine
  • sisuloome (tekstid, fotod, videod jm)
  • suunamudijatega koostöö (influencer marketing)
  • loovlahendused kampaaniateks
  • sotsiaalmeedia kontode loomine ja haldus

Vajate abi? Võtke meiega ühendust ning vaatame, mis seisus Teie sotsiaalmeedia turundus on