Tänavu oli huumor olulisel kohal ka Cannes Lions festivalil, kus Grand Prix sai Apple’ i reklaam iPhone’i „unsend message“ funktsioonist. Affectiva emotsioone mõõtev andmestik näitab, et inimesed pidasid reklaami väga haaravaks. Vaatajad näitasid selgeid viiteid pingele, mil nad olid Leoni saatuse tunnistajaks, ja seejärel naeratusele, kui ta ellu ärkas.
BBDO agentuuri juht Andrew Robertson kutsus Cannes’is reklaamides rohkem huumorit kasutama ja innustas auhindamisel lausa eraldi huumorikategooriat looma. Tema sõnul saab huumor väga hästi brändi mõju tugevdada, kui seda hästi teha.
Kui tele-, trüki- ja välireklaamide puhul on huumori kasutamisel kerge tõus, siis digireklaamide puhul on viimase viie aasta jooksul olnud langus. Miks nii? Esiteks on digireklaame kahjuks veel vähe uuritud. Teiseks kasutatakse digireklaame tihti tarbija aktiveerimiseks, lühikese aja jooksul soovitakse tarbija ostuni saada.
Loe edasi ja saad teada, kus ja kui palju huumorit kasutatakse?
Comments by Robot Meedia