Robot Meedia

Reklaam • Digilahendused • Sisuturundus • Sündmused

Category: Reklaam

Huumori aeglane tagasitulek reklaamides

Tänavu oli huumor olulisel kohal ka Cannes Lions festivalil, kus Grand Prix sai Apple’ i reklaam iPhone’i „unsend message“ funktsioonist.

Kuidas teha reklaami ilma inimesi tüütamata?

Inimesed on nüüdsel ajal aina enam üle koormatud ja jälitatud kõikvõimalikest reklaamidest ja müügisõnumitest, sestap küsis Kantar TNS, kuidas tabada klienti just sel hetkel, kui ta on reklaamile kõige vastuvõtlikum.

Meediareklaamiturg tegi mullu jõulise kasvu

Eesti meediareklaamiturg kasvas eelmisel aastal võrreldes tunamullusega kaks korda kiiremini ehk kolm protsenti, selgub Kantar Emori värskest uuringust.

Sotsiaalmeedia vähendab õlle tarbimist

Suured õlletootjad seisavad paljudes maailma riikides tõsise väljakutse ees, sest noored ei joo enam nii palju kui varasemad põlvkonnad, üllataval kombel mängib õlletarbimise vähenemises oma rolli ka sotsiaalmeedia.

Kuidas uudistemeres meedia tähelepanu võita

Turundus, reklaam, hea koduleht ja esindatus sotsiaalmeedias on suures osas alles algus, kui vaja hakata uudistemeres meedia tähelepanu võitma.

Lugu mida saab kuulata vaid vihmasaju korral

Rõivastust müüv ettevõte The North Face alustas uue reklaamikampaaniaga, mille raames avaldas USA bänd White Denim Spotify’s loo, mida saab kuulata vaid siis, kui õues sajab vihma.

© 2025 Robot Meedia. Theme by Anders Norén.