Robot Meedia

Tag: internetiostlemine

Mõned nipid, kuidas oma e-pood kiiresti tuntuks teha

E-poode tekib nagu seeni pärast vihma ja igasse e-poodi päkapikud jõulukinke ostma ei jõua, sest keegi ei teagi, et need olemas on.

Eestlased tellivad veebipoodidest elektroonikaseadmeid ja ilutooteid

Eestimaalased tellivad internetist füüsilistest kaupadest kõige enam tehnika- ja ilutooteid, näitab hiljuti DPD tellimusel Kantar TNSi läbiviidud uuring e-poodlemisest.

Eestlased kulutavad leibkonna sissetulekust ligi 29% jõuluostudele

Christmas Barometer 2016™ tulemustest selgus, et kõige enam kulutavad jõuluostudele sakslased – 30,58% leibkonna netosissetulekust, kuid kõrgel, kolmandal kohal on eestlased, kelle väljaminekutest moodustab jõulukinkidele kuluv summa lausa 28,66% (571 €).

E-ostlemine muutub aasta-aastalt Eestis populaarsemaks

Emori uuringust selgus, et kahe aastaga on Eesti internetiostjaskond jõudsalt kasvanud – kui 2014. aastal tegi internetist oste 49% elanikest, siis 2016. aastal on see näitaja tõusnud 62%-ni ehk täna on internetiostjaid ligi 130 000 inimese võrra rohkem.

© 2020 Robot Meedia.