Robot Meedia

Tag: televisioon

Meediareklaamiturg tegi mullu jõulise kasvu

Eesti meediareklaamiturg kasvas eelmisel aastal võrreldes tunamullusega kaks korda kiiremini ehk kolm protsenti, selgub Kantar Emori värskest uuringust.

Uuring: enam kui iga teine eestlane vaatab telesaateid netist

Üle poole ehk 52 protsenti Eesti elanikest vaatab telesaateid internetist, kus populaarseimaks keskkonnaks saadete järelvaatamiseks on YouTube, selgub turu-uuringufirma Norstat uuringust.

Traditsiooniline televisioon endiselt voogedastusest populaarsem

Nielseni ülemaailmse uuringu järgi on traditsiooniline televisioon endiselt kõige populaarsem. Seda hoolimata videomaailma kiirest arengust, mis pakub kasutajale rohkem võimalusi kui kunagi varem. Sarnased tendentsid on ka Eestis.

© 2020 Robot Meedia.