Inimesed on nüüdsel ajal aina enam üle koormatud ja jälitatud kõikvõimalikest reklaamidest ja müügisõnumitest, sestap küsis Kantar TNS, kuidas tabada klienti just sel hetkel, kui ta on reklaamile kõige vastuvõtlikum.
Inimesed seisavad pidevalt silmitsi tähtsate ja vähem tähtsate otsustega. Sageli peab otsustama kiirelt, mistõttu põhjaliku kaalutlemise asemel sünnib otsus intuitiivselt. Kuigi paljudes olukordades on säärane otsustusviis mõistlikum kui aeglane ja põhjalik kaalutlemine, annab see ka võimaluse inimestega manipuleerida. Üks selline võte on täisarvulisest hinnast napilt madalama hinna kasutamine.
Turundus, reklaam, hea koduleht ja esindatus sotsiaalmeedias on suures osas alles algus, kui vaja hakata uudistemeres meedia tähelepanu võitma.
Video on endiselt tõusev trend, ehkki sedasama räägiti juba viis aastat tagasi. Kuid nüüd on sellel trendil veel rohkem kaalu, sest vaatajad saavad tänu kiirele internetile ja headele veebiserveritele videot mõistiku kvaliteediga ja “hakkimata” vaadata.
Ernst & Young poolt 1400 Y- ja Z-põlvkonna esindaja seas läbi viidud ostukäitumise uuringust selgub, et tuleviku tarbija jaoks on tootest kordades tähtsam ostust saadav kogemus või elamus.