Robot Meedia

Category: Uuringud

Noorsootöö vajab rohkem digilahendusi

Noorte ja noorsootöötajate seas läbi viidud uuring näitab, et digivõimalusi saab ja tuleb rohkem kasutada noorte kaasmiseks noorsootöö tegevustesse ja…

Eestlased kulutavad leibkonna sissetulekust ligi 29% jõuluostudele

Christmas Barometer 2016™ tulemustest selgus, et kõige enam kulutavad jõuluostudele sakslased – 30,58% leibkonna netosissetulekust, kuid kõrgel, kolmandal kohal on eestlased, kelle väljaminekutest moodustab jõulukinkidele kuluv summa lausa 28,66% (571 €).

Nutitelefonide potentsiaal e-ostudel ootab kasutamist

Meediaagentuuri Inspired Universal McCann poolt teistkordselt läbiviidudud e-kaubanduse uuringust Shopline selgub, et eestlased on altid veebi vahendusel tooteid ja teenuseid soetama.

Info otsimiseks kasutavad noored enim internetti

Äsja valminud noorteinfo analüüsist selgub, et Eesti noorte hinnangul on neid huvitav info kergesti leitav ja arusaadav, enim otsitakse infot õppimisvõimaluste kohta ja peamine infoallikas on internet.

Uuring: enam kui iga teine eestlane vaatab telesaateid netist

Üle poole ehk 52 protsenti Eesti elanikest vaatab telesaateid internetist, kus populaarseimaks keskkonnaks saadete järelvaatamiseks on YouTube, selgub turu-uuringufirma Norstat uuringust.

Eesti tarbija osaleb keskmiselt 8 lojaalsusprogrammis

Emori esmakordne lojaalsusprogramme võrdlev uuring selgitas, et 78% Eesti elanikest peab lojaalsusprogramme oluliseks. Eesti elanik on keskmiselt 8 enamlevinud lojaalsusprogrammi liige.

E-ostlemine muutub aasta-aastalt Eestis populaarsemaks

Emori uuringust selgus, et kahe aastaga on Eesti internetiostjaskond jõudsalt kasvanud – kui 2014. aastal tegi internetist oste 49% elanikest, siis 2016. aastal on see näitaja tõusnud 62%-ni ehk täna on internetiostjaid ligi 130 000 inimese võrra rohkem.

Traditsiooniline televisioon endiselt voogedastusest populaarsem

Nielseni ülemaailmse uuringu järgi on traditsiooniline televisioon endiselt kõige populaarsem. Seda hoolimata videomaailma kiirest arengust, mis pakub kasutajale rohkem võimalusi kui kunagi varem. Sarnased tendentsid on ka Eestis.

Uuring: Z-generatsioon eelistab osta kogemust ja elamust, mitte asju

Ernst & Young poolt 1400 Y- ja Z-põlvkonna esindaja seas läbi viidud ostukäitumise uuringust selgub, et tuleviku tarbija jaoks on tootest kordades tähtsam ostust saadav kogemus või elamus.

© 2019 Robot Meedia.