Nagu iga asja puhul on erinevaid arvamusi nii ka e-maili turunduses. Mõningad väidavad, et e-mail sureb varsti välja, kuna rämpsposti kogused kasvavad iga aastaga. Samas teised jällegi väidavad, et spämmerite kasvuga kaasneb ka nende vastu võitlemise tõhusus. Meie usume, et e-mail on jätkusuutlik.

Siin on 5 põhjust, miks:

    1. Inimesed kirjutavad endiselt käsitsi kirju ja saadavad neid tigupostiga. Võiks ju helistada või SMSi saata. Kui tigupost endiselt eksisteerib, miks peaks e-mail ära kaduma?

    2. Peaaegu kõik veebilehed nõuavad registreerimisel e-posti aadressi. See peab kuuluma registreerijale, kuna enamasti saadetakse ka kinnituskiri mailile.

    3. Sotsiaalvõrgustikud teavitavad värskendustest e-postiga. Suhtlusportaalid ise tunnistavad samuti e-mailide tähtsust. Näiteks hiljuti alustas MySpace oma e-posti teenusega.

    4. E-post on universaalne. Mitmes töökohas piiratakse töö ajal suhtlusportaalidesse ligipääsu. Mida aeg edasi seda rohkem seda tegema hakatakse. Mailiaadress antakse aga töötajatele tööle asumisel.

    5. Endiselt on palju inimesi, kel puudub huvi ühineda sotsiaalvõrgustikega. Kuigi kasutajate arv on pidevalt suurenemas leidub ikkagi neid, kes turvalisuse ja privaatsuse osas kahtlevad ja keda ei suuda ümber veenda.

Seega alusta juba täna oma postiloendi loomist ja sa ei pea pettuma.

Kui vajate abi saate meilt kõik, mida ühe uudiskirja või masspostikampaania loomiseks vaja. Pakume Teile ka konsultatsioone andmebaasi loomiseks või tarkvara valimisel.
Andke meile teada oma vajadustest, kontaktandmed leiate siit.

Vaata lisaks: E-maili turundus