Robot Meedia

Tag: uuring

Kõige ärritavamad sotsiaalmeedia postitused

Algaegadel nii positiivsena näinud sotsiaalmeedia sisaldab oma globaalse mõju kasvades aina enam inimesi ärritavaid postitusi, ent milline on kõige ebameeldivamate postituste TOP 10?

Kõige rohkem kasutatakse nutitelefoni sõnumite saatmiseks

Nutitelefon on paljude inimeste jaoks igapäevane lahutamatu kaaslane. Hilja õhtul sõnumite saatmine ning hommikul ärgates esimese asjana telefoni haaramine on nii mõnegi jaoks juba rutiinne käitumine.

Mõnusaim tunne jääb raamatupoest

Pidevalt kauplustes käies tekib meil nii häid kui halbu emotsioone, ent kust lahkub kunde kõige rõõmsamana? Kantar Emori värskest uuringust selgub, et mõnusaim tunne jääb raamatupoest.

Eestlased nuhivad agaralt oma lähedaste telefonides

Küsitlusfirma Norstat viis Eestis läbi küsitluse, mille kohaselt on 23 protsendil eestlastest telefonis materjali, mida nad oma lähikondsete eest varjavad ning 18 protsenti on oma kaaslase telefonis nuhkinud.

Eesti noored ei usu alkoholireklaami mõjusse

Ettevõtluskõrgkoolis Mainor kaitstud lõputöös leiti, et noored eestimaalased ei tunne, et alkoholireklaam neid mõjutaks. Valikuid määravad brändi tuntus ja alkoholi hind.

Eestlased tellivad veebipoodidest elektroonikaseadmeid ja ilutooteid

Eestimaalased tellivad internetist füüsilistest kaupadest kõige enam tehnika- ja ilutooteid, näitab hiljuti DPD tellimusel Kantar TNSi läbiviidud uuring e-poodlemisest.

Muusika tarbimisviisid Eestis on muutumises

Music Estonia ja juhtivate rahvusvaheliste plaadifirmade poolt tellitud ning Kantar Emori poolt läbi viidud esimesest Eesti elanikkonna muusikakuulamise harjumuste uuringust selgub, et Eesti tarbijad on voogesituste võimalusi alles avastamas.

Eesti kooliõpilased näevad internetis pigem võimalusi kui ohte

Värskest rahvusvahelisest raportist selgub, kuidas Eesti koolide õpilased hindavad internetis peituvaid riske ja võimalusi. Balti- ja Põhjamaade eakaaslastega võrreldes on küll palju sarnasusi, ent mõni näitaja on eesti noorte puhul siiski erinev.

Eestlased kulutavad leibkonna sissetulekust ligi 29% jõuluostudele

Christmas Barometer 2016™ tulemustest selgus, et kõige enam kulutavad jõuluostudele sakslased – 30,58% leibkonna netosissetulekust, kuid kõrgel, kolmandal kohal on eestlased, kelle väljaminekutest moodustab jõulukinkidele kuluv summa lausa 28,66% (571 €).

Nutitelefonide potentsiaal e-ostudel ootab kasutamist

Meediaagentuuri Inspired Universal McCann poolt teistkordselt läbiviidudud e-kaubanduse uuringust Shopline selgub, et eestlased on altid veebi vahendusel tooteid ja teenuseid soetama.

Info otsimiseks kasutavad noored enim internetti

Äsja valminud noorteinfo analüüsist selgub, et Eesti noorte hinnangul on neid huvitav info kergesti leitav ja arusaadav, enim otsitakse infot õppimisvõimaluste kohta ja peamine infoallikas on internet.

Uuring: enam kui iga teine eestlane vaatab telesaateid netist

Üle poole ehk 52 protsenti Eesti elanikest vaatab telesaateid internetist, kus populaarseimaks keskkonnaks saadete järelvaatamiseks on YouTube, selgub turu-uuringufirma Norstat uuringust.

© 2019 Robot Meedia.