Robot Meedia

Tag: e-kaubandus

Mõned nipid, kuidas oma e-pood kiiresti tuntuks teha

E-poode tekib nagu seeni pärast vihma ja igasse e-poodi päkapikud jõulukinke ostma ei jõua, sest keegi ei teagi, et need olemas on.

M-kaubandus astub e-kaubanduse kandadele

Rahvusvaheline uuring eurooplaste ja eestlaste e-poodlemise harjumuste kohta tuvastas, et mobiilseadmetest tehtud ostude hulk hakkab peagi ületama arvutitest tehtud ostude hulka ning noorte eestlaste puhul tehakse lausa 68% ostudest nutiseadmete abil.

Eestlased tellivad veebipoodidest elektroonikaseadmeid ja ilutooteid

Eestimaalased tellivad internetist füüsilistest kaupadest kõige enam tehnika- ja ilutooteid, näitab hiljuti DPD tellimusel Kantar TNSi läbiviidud uuring e-poodlemisest.

Eestlased kulutavad leibkonna sissetulekust ligi 29% jõuluostudele

Christmas Barometer 2016™ tulemustest selgus, et kõige enam kulutavad jõuluostudele sakslased – 30,58% leibkonna netosissetulekust, kuid kõrgel, kolmandal kohal on eestlased, kelle väljaminekutest moodustab jõulukinkidele kuluv summa lausa 28,66% (571 €).

Nutitelefonide potentsiaal e-ostudel ootab kasutamist

Meediaagentuuri Inspired Universal McCann poolt teistkordselt läbiviidudud e-kaubanduse uuringust Shopline selgub, et eestlased on altid veebi vahendusel tooteid ja teenuseid soetama.

© 2020 Robot Meedia.