Reaalsus on see, et ühel armee üksusel on parem varustus kui teistel. Mõne üksuse varustus on päris s..t. Paraadpiltidelt seda ei näe. Nii Eestis kui Ukrainas näen ma ametlikel fotodel alati paremat varustust ja uljamaid mehi, kui päriselus. Seetõttu ei ole üllatav, et meie kaitseliitlasi ühendab lisaks isamaa armastusele ka alatine vajadus nuriseda varustuse pärast.
Kantari ja WFA värske raport Sustainable Marketing 2030 annab huvitavaid andmeid sellest, kuhu on turundus liikumas jätkusuutlikkuse teekonnal ja mis punktis ollakse praegu.
Sotsiaalmeediaplatvorm TikTok teatas uuest programmist, millega hakatakse reklaamitulu jagama oma kõige edukamate sisuloojatega.
Alates tänasest on eestlastel võimalik kasutada sotsiaalmeedias kahte uut funktsiooni: Music, mida saab kasutada nii Instagramis kui ka Facebookis ning Instagram Reels – uus viis, kuidas Instagramis luua ning avastada meelelahutuslikke lühivideoid.
Inimesed on nüüdsel ajal aina enam üle koormatud ja jälitatud kõikvõimalikest reklaamidest ja müügisõnumitest, sestap küsis Kantar TNS, kuidas tabada klienti just sel hetkel, kui ta on reklaamile kõige vastuvõtlikum.
Suured õlletootjad seisavad paljudes maailma riikides tõsise väljakutse ees, sest noored ei joo enam nii palju kui varasemad põlvkonnad, üllataval kombel mängib õlletarbimise vähenemises oma rolli ka sotsiaalmeedia.
Pidevalt kauplustes käies tekib meil nii häid kui halbu emotsioone, ent kust lahkub kunde kõige rõõmsamana? Kantar Emori värskest uuringust selgub, et mõnusaim tunne jääb raamatupoest.
Inimesed seisavad pidevalt silmitsi tähtsate ja vähem tähtsate otsustega. Sageli peab otsustama kiirelt, mistõttu põhjaliku kaalutlemise asemel sünnib otsus intuitiivselt. Kuigi paljudes olukordades on säärane otsustusviis mõistlikum kui aeglane ja põhjalik kaalutlemine, annab see ka võimaluse inimestega manipuleerida. Üks selline võte on täisarvulisest hinnast napilt madalama hinna kasutamine.
Video on endiselt tõusev trend, ehkki sedasama räägiti juba viis aastat tagasi. Kuid nüüd on sellel trendil veel rohkem kaalu, sest vaatajad saavad tänu kiirele internetile ja headele veebiserveritele videot mõistiku kvaliteediga ja “hakkimata” vaadata.
Meediaagentuuri Inspired Universal McCann poolt teistkordselt läbiviidudud e-kaubanduse uuringust Shopline selgub, et eestlased on altid veebi vahendusel tooteid ja teenuseid soetama.
Ernst & Young poolt 1400 Y- ja Z-põlvkonna esindaja seas läbi viidud ostukäitumise uuringust selgub, et tuleviku tarbija jaoks on tootest kordades tähtsam ostust saadav kogemus või elamus.