Robot Meedia

Reklaam • Digilahendused • Sisuturundus • Sündmused

Category: Turundus

Turundus jääb alati alles

Reaalsus on see, et ühel armee üksusel on parem varustus kui teistel. Mõne üksuse varustus on päris s..t. Paraadpiltidelt seda ei näe. Nii Eestis kui Ukrainas näen ma ametlikel fotodel alati paremat varustust ja uljamaid mehi, kui päriselus. Seetõttu ei ole üllatav, et meie kaitseliitlasi ühendab lisaks isamaa armastusele ka alatine vajadus nuriseda varustuse pärast.

Kuhu on turundus liikumas jätkusuutlikkuse teekonnal?

Kantari ja WFA värske raport Sustainable Marketing 2030 annab huvitavaid andmeid sellest, kuhu on turundus liikumas jätkusuutlikkuse teekonnal ja mis punktis ollakse praegu.

TikTok hakkab reklaamitulu sisuloojatega jagama

Sotsiaalmeediaplatvorm TikTok teatas uuest programmist, millega hakatakse reklaamitulu jagama oma kõige edukamate sisuloojatega.

Instagrami uued funktsioonid Reels ja Music nüüd Eestis saadaval

Alates tänasest on eestlastel võimalik kasutada sotsiaalmeedias kahte uut funktsiooni: Music, mida saab kasutada nii Instagramis kui ka Facebookis ning Instagram Reels – uus viis, kuidas Instagramis luua ning avastada meelelahutuslikke lühivideoid.

Kuidas teha reklaami ilma inimesi tüütamata?

Inimesed on nüüdsel ajal aina enam üle koormatud ja jälitatud kõikvõimalikest reklaamidest ja müügisõnumitest, sestap küsis Kantar TNS, kuidas tabada klienti just sel hetkel, kui ta on reklaamile kõige vastuvõtlikum.

Sotsiaalmeedia vähendab õlle tarbimist

Suured õlletootjad seisavad paljudes maailma riikides tõsise väljakutse ees, sest noored ei joo enam nii palju kui varasemad põlvkonnad, üllataval kombel mängib õlletarbimise vähenemises oma rolli ka sotsiaalmeedia.

Mõnusaim tunne jääb raamatupoest

Pidevalt kauplustes käies tekib meil nii häid kui halbu emotsioone, ent kust lahkub kunde kõige rõõmsamana? Kantar Emori värskest uuringust selgub, et mõnusaim tunne jääb raamatupoest.

Mittetäisarvulised hinnad ehk 4.99 on parem kui 5.00

Inimesed seisavad pidevalt silmitsi tähtsate ja vähem tähtsate otsustega. Sageli peab otsustama kiirelt, mistõttu põhjaliku kaalutlemise asemel sünnib otsus intuitiivselt. Kuigi paljudes olukordades on säärane otsustusviis mõistlikum kui aeglane ja põhjalik kaalutlemine, annab see ka võimaluse inimestega manipuleerida. Üks selline võte on täisarvulisest hinnast napilt madalama hinna kasutamine.

Kuidas alustada oma videoblogiga?

Video on endiselt tõusev trend, ehkki sedasama räägiti juba viis aastat tagasi. Kuid nüüd on sellel trendil veel rohkem kaalu, sest vaatajad saavad tänu kiirele internetile ja headele veebiserveritele videot mõistiku kvaliteediga ja “hakkimata” vaadata.

Nutitelefonide potentsiaal e-ostudel ootab kasutamist

Meediaagentuuri Inspired Universal McCann poolt teistkordselt läbiviidudud e-kaubanduse uuringust Shopline selgub, et eestlased on altid veebi vahendusel tooteid ja teenuseid soetama.

Uuring: Z-generatsioon eelistab osta kogemust ja elamust, mitte asju

Ernst & Young poolt 1400 Y- ja Z-põlvkonna esindaja seas läbi viidud ostukäitumise uuringust selgub, et tuleviku tarbija jaoks on tootest kordades tähtsam ostust saadav kogemus või elamus.

© 2025 Robot Meedia. Theme by Anders Norén.